Show quads

Post hier je favoriete foto's of video's
Gebruikersavatar
Limbo Strongman
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:55 am

Re: Show quads

Bericht door Limbo Strongman »

THE DARK KNIGHT4.jpg
Gebruikersavatar
Limbo Strongman
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:55 am

Re: Show quads

Bericht door Limbo Strongman »

THE DARK KNIGHT5.jpg
Gebruikersavatar
Limbo Strongman
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:55 am

Re: Show quads

Bericht door Limbo Strongman »

THE DARK KNIGHT6.jpg
Gebruikersavatar
Limbo Strongman
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:55 am

Re: Show quads

Bericht door Limbo Strongman »

THE DARK KNIGHT7.jpg
Gebruikersavatar
Limbo Strongman
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:55 am

Re: Show quads

Bericht door Limbo Strongman »

THE DARK KNIGHT8.jpg
Gebruikersavatar
Limbo Strongman
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:55 am

Re: Show quads

Bericht door Limbo Strongman »

THE DARK KNIGHT9.jpg
Gebruikersavatar
Limbo Strongman
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:55 am

Re: Show quads

Bericht door Limbo Strongman »

THE DARK KNIGHT10.jpg
Gebruikersavatar
Limbo Strongman
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:55 am

Re: Show quads

Bericht door Limbo Strongman »

THE DARK KNIGHT11.jpg
Gebruikersavatar
Limbo Strongman
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:55 am

Re: Show quads

Bericht door Limbo Strongman »

THE DARK KNIGHT12.jpg
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Show quads

Bericht door Dylan Keizer »

Hey Limbo Strongman

Als eerste leuke foto's ten tweede je kan de foto's in in 1 bericht plaatsen dit scheelt heel wat ruimte ;)

Dan nog een vraagje is dit de cpi xs 250 ?
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
Limbo Strongman
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:55 am

Re: Show quads

Bericht door Limbo Strongman »

TJA.....het beestje moet een naam hebben Dylan.....ik heb hem bijna een jaar geleden gekocht in Zaanstad en ben hem met en met aan het uitbreiden en het pimpen..........als jij bedoeld of het the XS is die van Zaanstad dan is of eerlijk gezegd dat was hem.......hahaha.....het is een eigen bouw.....en het is geen 250 blokkie van de CPI 250!......alhoewel het er wel op staat......klopt ik kan alles in een link zetten maar goddamned in amerika ik ben niet zo thuis in Fora's........hahahahaaa.......Ik wilde alleen ff mijn quad delen met jullie en wat ik er nog beter en nog sneller wil maken....en het oog wilt natuurlijk ook wat.......hahaha......By the way voor de Complmenten....hij begint steeds beter tot zijn recht te komen.....volgende week komen er nog nieuwe uitlaten erop van een GSX-R 1000 CC....Model 2013.....zonder dempers....hahahaaaa......och ja nog een extra en beter Balhoofd....pfff....heb er al zoveel aan gedaan......eigenlijk ben ik hem steeds beter en mooier aan het maken..........Quadje is onbetaalbaar......en daarbij het genot,wat hij geeft met rijden.......wat een Bad Ass MotherFackar........daar kan geen.....700r....porche aan tippen....die laat ik staan bij de stoplichten hahahaa........
Gebruikersavatar
erik98
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: wo jan 04, 2012 9:20 pm

Re: Show quads

Bericht door erik98 »

2 suggestie's:
1: die banden vind ik persoonlijk niet mooi, daarvoor is de quad eigenlijk te kort en te smal, een kleinere maat zou beter staan denk ik
2: zoals ik al zei, ik vind m een beetje smal er kort, zou je op kunnen lossen door je a armen en achteras breder te nemen, en je achterbrug te verlengen, dat zou m al een stuk vetter maken

( t is mijn mening, misschien lijkt het in het echt wel heel anders, je moet doen wat je zelf wilt)
Gebruikersavatar
Limbo Strongman
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:55 am

Re: Show quads

Bericht door Limbo Strongman »

erik98 schreef:2 suggestie's:
1: die banden vind ik persoonlijk niet mooi, daarvoor is de quad eigenlijk te kort en te smal, een kleinere maat zou beter staan denk ik
2: zoals ik al zei, ik vind m een beetje smal er kort, zou je op kunnen lossen door je a armen en achteras breder te nemen, en je achterbrug te verlengen, dat zou m al een stuk vetter maken

( t is mijn mening, misschien lijkt het in het echt wel heel anders, je moet doen wat je zelf wilt)
1.de banden kan ik niet kleiner pakken want dan schuur ik met de karterpan over de grond de hoogte is maar 5 centimeter....ga ik kleiner van band maat ga ik de grond raken ....geen optie en zou hij de grond niet raken deed ik het ook niet........idd....smaak verschilt.....persoonlijk vind ik ze mega geil en grof uitzien.....plus niemand rijd zoals deze .....dus een eyecatcher voor andere mensen....ik bedoel het oog wil ook wat.....en dat vind ik leuker....hij is al verlengd......niet veel maar wel wat.....hij is super gestabiliseerdt en op alle punten heeft hij speciale speacers....om hem stabiel en koort te houden iv.m. hoge snelheden......daarom houd ik hem kort en gedrongen.......it's a Bullet......ga je hem nog hoger en breder maken.....dan ga je het effect van een raptor creeeren,en dan krijg je een dancer.....instabiel en onhandelbaar bij zeer hoge snelheden......ik rijd nu in de 5 150km/u met twee vingers in mijn neus en drie in mijn kont.......plus ik heb nog een versnelling over.....dat zie ik je niet met een raptor 700r doen.....hahahahaaa......
Gebruikersavatar
erik98
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: wo jan 04, 2012 9:20 pm

Re: Show quads

Bericht door erik98 »

:shock: wat voor blok hangt daar in eigenlijk? een raptor 700 haalt de 140 net
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Show quads

Bericht door Dylan Keizer »

TJA.....het beestje moet een naam hebben Dylan.....
Volgende keer toch in 1 topic plaatsen of 1 bericht dit neemt zo veel ruimte in en het is NIET nodig !!!

Een raptor kan de 160 halen als je de tandwielverhouding maar goed aanpakt één maat van mij rijd deze snelheid met zijn raptor 660 en het is gemeten met 2 verschillende gps systemen !
dus dat zal wel kloppen ;)
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
erik98
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: wo jan 04, 2012 9:20 pm

Re: Show quads

Bericht door erik98 »

gps klopt altijd, maar meer ga je ook niet uit een raptor halen, of je moet richting een bb-kit van over de 700cc gaan met hp zuiger, hotcams stage 3, en alles wat je nog meer aan je blok kunt tunen
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Show quads

Bericht door Dylan Keizer »

Ja ja dat klopt maar ik vind 160 meer dan zat :lol:
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: di okt 05, 2010 10:29 pm
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: belgie

Re: Show quads

Bericht door yamahakoppel »

dat wil ik ook wel eens weten wat voor een moterblok daar onder steekt zeker geen 250cc blok

je zegt een raptor onstabiel en gaat dansen :? mijne raptor is verlaagt en verbreed rij 130 met 1 hand op stuur je moet alleen alles op elkaar afstellen dan loopt die perfect
ik rijd nu in de 5 150km/u met twee vingers in mijn neus en drie in mijn kont
oke 2 vingers in uw neus en 3 in uw kont :? hoe ga jij gas geven :?: met praatjes vul je geen gaatjes, neen gij steekt uw vingers in uw kont
vind het hier maar veel stoef en bla bla
groetjes kris
Gebruikersavatar
Limbo Strongman
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 32
Lid geworden op: di okt 12, 2010 11:55 am

Re: Show quads

Bericht door Limbo Strongman »

yamahakoppel schreef:dat wil ik ook wel eens weten wat voor een moterblok daar onder steekt zeker geen 250cc blok

je zegt een raptor onstabiel en gaat dansen :? mijne raptor is verlaagt en verbreed rij 130 met 1 hand op stuur je moet alleen alles op elkaar afstellen dan loopt die perfect
ik rijd nu in de 5 150km/u met twee vingers in mijn neus en drie in mijn kont
oke 2 vingers in uw neus en 3 in uw kont :? hoe ga jij gas geven :?: met praatjes vul je geen gaatjes, neen gij steekt uw vingers in uw kont
vind het hier maar veel stoef en bla bla
iK STOEF hIJ STOEFT WIJ HEBBEN GESTOEFT.....TJA HIJ STOEFT GOED..........JE MOET HET NATUURLIJK NIET TE LETTERLIJK NEMEN.....HET WAS EEN VOORBEELD....ALS ZEGGEN EN ALS BEWIJZEN VAN.....IK HOEF NIET TE STOEVEN.......IS NIET MIJN AARD EN WEET WAAR IK VOOR STA EN MIJN QUADJE OOK........NOGMAALS......150KM/H,IN DE 5,HALF GAS OVER,EN NOG EEN VERSNELLING OVER.....EN GAS GEVEN MET MIJN RECHTERDUIMPJE!!!..IEDERE KENNER WEET NATUURLIJK DAT DIT GEEN 250CC IS.........MAAR EEN SCHAAP IN WOLFSKLEREN........EEN KANON!!!
MAAR FF EEN UPDATE MET FOTOOTJES EN WAT VERANDERINGEN...O.A. NIEUWE UITLATEN gsx-r 1000CC MODEL 2013, NIEUW BALHOOFD, NIEUW LUCHTFILTERSYSTEEM ,OLD SKOOL UITLAATTAPE(BLACK)VOORHEEN WIT,ENZ.....
THE DARK KNIGHT.10.jpg
THE DARK KNIGHT.11.jpg
THE DARK KNIGHT.1jpg.jpg
THE DARK KNIGHT.2jpg.jpg
THE DARK KNIGHT.3.jpg
THE DARK KNIGHT.4.jpg
THE DARK KNIGHT.5.jpg
THE DARK KNIGHT.6.jpg
THE DARK KNIGHT.7.jpg
THE DARK KNIGHT.8.jpg
THE DARK KNIGHT.9.jpg
THE DARK KNIGHT.12.jpg
THE DARK KNIGHT.13.jpg
IMAG0096.jpg
IMG_1863.JPG
THE DARK KNIGHT.15.jpg
Gebruikersavatar
Gielen_24
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: vr okt 08, 2010 10:21 pm

Re: Show quads

Bericht door Gielen_24 »

persoonlijk zou ik echt kleinere wielen steken
en je kan nog altijd terug iets langere verten steken dan komt ie wel van de grond
Plaats reactie