Welke kinderquad?

Welke quad is voor mij best geschikt?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
actionhenk
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: do apr 26, 2018 4:55 am

Welke kinderquad?

Bericht door actionhenk »

Hoi,

Mijn dochter wordt binnenkort 6, nu had ik al geregeld om morgen naar motopromo.nl te gaan en een leuke quad te kopen voor haar en misschien nog wel een voor mijzelf tot dat ik eens ging zoeken op google...

Oke het komt er op neer, met een chinese quad kun je een uurtje rijden dan weer een uurtje sleutelen en daarnaast schijnt de beste man van motorpromo niet helemaal mijn type verkoper te zijn als ik het internet er zo op na lees.

Wat betreft de betrouwbaarheid van een chinese quad zal dat vast iets overdreven zijn, ik ben opzich handig, auto onderhoud doe ik zelf, heb ooit nog eens in een brommer fabriek in nederland gewerkt en eigenlijk ben ik niet vies van wat klussen en werk maar... tijd! Ik zie mijzelf niet elke keer als er gereden mag worden eerst weer alles nalopen.

Nu ben ik wat aan het zoeken op marktplaats voor een degelijkere tweedehandse, en dan kom ik voor betaalbaar al gauw uit op een Suzuki lx50.

Het is voor thuis gebruik, wij hebben een erf en weilanden waar mijn dochter onder toezicht mag rijden.

Wie heeft deze weg bewandelt en kan mij wat op weg helpen?

Budget: ja 175 tot 350 euro voor een chinese 50cc kinderquad (2 of 4takt) leek leuk maar misschien moet ik wat realistischer blijven. Ik geef liever iets meer uit aan een wat betere quad dan dat ik het geld moet uitgeven aan chineze onderdelen. Anderzijds, gaat mijn dochter het als het leuke en spannende eraf is nog wel leuk vinden? Met die gedachten kan ik mijn budget wel wat hoger bijstellen maar een flink bedrag uitgeven is mij ook wat te gortig. Een Suzuki lx50 voor 500 klinkt leuk, maar voor die prijzen zie ik ze niet helaas.

vr groet Henk!
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Welke kinderquad?

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi de chineese quad is zo slecht nog niet wel heb je er meer onderhoud aan dan aan een merk quad zeg maar let op je hebt een goede en minder goede chinees natuurlijk maar een bv Suzuki is natuurlijk wel voor de lange termijn beter ;)
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Plaats reactie