Voorstellen :D

Nieuw op het forum stel je dan even voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShockWave_Omega
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 1
Lid geworden op: di jan 19, 2016 4:18 pm
Merk type quad: Geen

Voorstellen :D

Bericht door ShockWave_Omega »

Hallo allemaal, ik ben Tim 32 jaar en woon in een mooi dorpje nabij Tilburg (Noord Brabant). Onlangs heb ik mijn handgeschakelde Batavus MK2 verkocht (hobby brommer). Dit mede omdat het mijn primair vervoersmiddel is geworden (iets met baan verliezen en auto schorsen) en ik er te veel op moet vertrouwen dat het oude beestje me overal maar heen moest brengen.

Nu ben ik ondertussen een paar dagen verder en sta ik op het punt om naar een Adly Rocky oftewel ATV 50 V te gaan kijken. Ik heb me al ingelezen over het feit dat het een minarelli horizontaal blok is dat er onder zit en daar zijn uiteraard nog erg veel spullen voor te krijgen. Maar nu komt het natuurlijk... Is het wel wijs om een quad voor dagelijks vervoer aan te schaffen. Tevens heb ik ook maar een beperkt budget (+/- 500 euro) voor het geheel te kopen. Nu heb ik wel wat zorgen:

- De Rocky heeft geen olietank meer (zorg nummer 1 want wat is er dan met het blok/cilinder gebeurd)?
- De Rocky mist al zijn lager kappen (minder van zorg als meer iets van uitzien)..
- De Rocky moet voor in de tuin komen te staan aan een muuranker (nog te kopen) en met een zeil er over (ook nog te kopen).

Gelukkig woon ik in een doodlopende straat en zijn er weinig tot geen echte problemen met diefstal (klopt op hout). Maar kan zoiets wel buiten en dan zeker ook met de koudere periodes? Ik betwijfel of ik hem achterom krijg door de poort. De scooter van mijn vrouw past wel maar moet soms ook steken..

Hopelijk kunnen jullie mij helpen en misschien nog wat tips geven m.b.t. het aankopen van een quad.
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Voorstellen :D

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi welkom hier

Op zich kan het prima een quad voor dagelijks vervoer maar denk er ook aan de een quad wat meer onderhoud nodig heeft dan een brommer ;) die oli tankjes worden er altijd af gehaald omdat de oli pompjes niet zo betrouwbaar zijn :whistle:
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Plaats reactie