MOPPEN TROMMEL

Post hier van alles wat je leuk vind om te vertellen. Wel zelf het bier meenemen he !
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: di okt 05, 2010 10:29 pm
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: belgie

MOPPEN TROMMEL

Bericht door yamahakoppel »

als je een mooie mop weet plaats ze hier

ik zal even van wal steken

Een brandweerman staat buiten bij de brandweerkazerne te sleutelen aan de motor van een pomp.
Opeens hoort hij achter zich een lief stemmetje dat zegt: "Dag meneer de brandweer".

Hij draait zich om en ziet een klein meisje van een jaar of zes, dat in een bolderwagen zit.
De bolderwagen is omgebouwd tot een brandweerwagen, compleet met ladder en brandslangen. De wagen wordt getrokken door een hond en een kat.
Complimentjes makend over wat hij ziet loopt hij rondom de bolderbrandweerwagen.
De hond is met een riem aan zijn halsband voor de kar gespannen. De kat, het blijkt een kater, zit vast aan de kar via een touwtje om zijn testikels.
Een beetje verbaasd zegt de brandweerman tegen het lieve wicht: "Ik wil me er niet mee bemoeien, maar volgens mij trekt die kater de kar beter als je hem ook aan een halsband vastmaakt".
"Dat weet ik," zegt het meisje, "maar dan heb ik geen sirene!"
groetjes kris
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Openingszin

Een blonde man zat in een bar toen hij plots een hele mooie jonge vrouw opmerkte. Hij begon naar haar toe te lopen toen de barman tegen hem zei:
"Verspil je tijd maar niet aan haar. Ze is lesbisch."
De man loopt toch naar haar toe en vraagt:
"Dus, uit welk deel van Lesbië kom jij vandaan?"
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Dylan Keizer »

Zwitsershorloge

Een Belg koopt in Zwitserland een echt Zwitsers horloge. Na twee maanden echter, gaat het horloge kapot. De Belg vind dit echt jammer en wil het graag laten repareren. Hij moet hiervoor echter terug naar Zwitserland maar heeft het geld daar niet voor. Hij besluit zelf met een schroevendraaier aan de slag te gaan. Als het klepje achterop eindelijk eraf valt valt er ook een miertje uit het horloge. De Belg roept dan:
"Ah da's het probleem, de machinist is dood." :obscene-drinkingcheers:
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Wachtwoord onthouden

Mijn kinderen houden ervan om op het internet te surfen. En om ervoor te zorgen dat ze hun wachtwoorden niet vergeten, schrijven ze die op Post-it briefjes. Ik zag dat hun wachtwoord voor de Disney website "MickeyMinnieGoofyPluto" was en ik vroeg ze waarom het zo lang was.
"Omdat," begon mijn zoon uit te leggen, "ze zeggen dat het wachtwoord minimaal vier karakters moet hebben."
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Waar blijven de moppetappers hier?????

Even een nadenkertje :mrgreen:

Verleiden

Een mooie blonde dame loopt richting de balie van het hotel en wenkt de man die erachter staat. Deze komt onmiddellijk naar haar toe. Dan wenkt de dame met haar wijsvinger naar de man om iets dichter te komen en hierop buigt de man zich voorover naar de vrouw. Terwijl de vrouw zachtjes haar vingers door de baard van de man laat gaan, fluistert ze in zijn oor:
"Bent u de manager hier?"
En vervolgens glijden haar vingers langzaam over zijn gezicht.
"Ehh .. eigenlijk niet," stamelt hij.
De vrouw tilt haar hand nu iets omhoog en strijkt hem door zijn haren.
"Kunt u de manager dan voor mij roepen?" vraagt ze met een zwoele stem.
Terwijl de man licht naar adem snakt zegt hij:
"Ehh, sorry mevrouw, dat zal niet gaan. Hij is er momenteel niet."
Nu steekt de vrouw twee vingers in de mond van de man en instinctief begint hij erop te zuigen.
"Wilt u dan zo vriendelijk zijn om hem een boodschap door te geven?" vraagt ze.
De man likt inmiddels opgewonden de andere vingers van de vrouw en kan niets anders doen dan ja knikken. Dan buigt de vrouw zich naar voren en fluistert zachtjes in het oor van de man:
"Er is geen papier meer op het damestoilet."

Wie volgt?
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Hoe heet is het in de hel?

Een professor in de thermodynamica had een huiswerkopdracht bedacht voor zijn laatstejaarsstudenten.
De opdracht bestond uit slechts één vraag:
Is de hel exotherm (geeft hij warmte af) of endotherm (neemt hij warmte op)? Beargumenteer je antwoord met een proef.
De meeste studenten schreven een antwoord over hun gedachten met gebruikmaking van de wet van Boyle (gas koelt af wanneer het uitzet en warmt op wanneer het samengeperst wordt) of een variant hierop.
Eén student schreef echter het volgende:
Eerst moeten we weten hoe de massa van de hel verandert in de tijd. Dus moeten we weten wat de snelheid is waarmee zielen de hel binnenkomen en de snelheid waarmee ze weer vertrekken.
Ik denk dat we gerust kunnen aannemen dat wanneer een ziel in de hel terecht komt hij er niet meer uitkomt. Dus vertrekken er geen zielen.
Om te weten te komen hoeveel zielen er naar de hel gaan, moeten we kijken naar de verschillende religies die er tegenwoordig op de wereld bestaan.
Een aantal van deze religies beweren dat wanneer je geen lid van deze religie bent, je naar de hel gaat. Aangezien er meerdere van dergelijke religies zijn en mensen geen lid zijn van meer dan één religie, kunnen we aannemen dat alle mensen en alle zielen naar de hel gaan.
Met de gegeven geboortecijfers en sterftecijfers kunnen we verwachten dat het aantal zielen dat naar de hel gaat exponentieel toeneemt.
Nu moeten we gaan kijken naar de snelheid waarmee het volume van de hel verandert omdat de wet van Boyle zegt dat wanneer de temperatuur en de druk in de hel hetzelfde blijven, het volume van de hel groter moet worden naarmate er meer zielen worden toegevoegd.
Dit geeft twee mogelijkheden:

1. Wanneer de hel minder snel groter wordt dan de snelheid waarmee zielen de hel binnengaan, zullen de temperatuur en de druk in de hel toenemen totdat de hel explodeert.

2. Wanneer het volume van de hel sneller toeneemt dan de toename van het aantal zielen in de hel, zullen de temperatuur en de druk afnemen en zal de hel bevriezen.

Welke van de twee mogelijkheden is nu waar?
Als we uitgaan van de stelling van mevrouw Monique van Dijk gedurende mijn eerste jaar:
"Dat het zal vriezen in de hel voordat ik met jou naar bed ga" en het feit in aanmerking nemen dat ik er nog steeds niet in geslaagd ben om een seksuele relatie met haar op te bouwen, dan kan stelling twee niet waar zijn en dus is de hel exothermisch.
Deze student kreeg als enige een tien.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: di okt 05, 2010 10:29 pm
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: belgie

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door yamahakoppel »

De CIA organiseert een vergelijkend examen voor moordenaar. Een paar honderd kandidaten leggen een aantal proeven af, waarna er drie finalisten overblijven: twee mannen en een vrouw.

De eerste man wordt bij de jury geroepen.

"Mijnheer, zegt de voorzitter, U moet nu een allerslaatste proef afleggen om aan te tonen dat U in alle omstandigheden welk bevel ook zult uitvoeren..."

"OK"

"Hier is een geladen pistool. Uw vrouw zit in het lokaal hiernaast op een stoel. Ga binnen en schiet haar neer!"

De man, heel verontwaardigd: "Mijn vrouw? Nooit van mijn leven!" ... en is gebuisd.

Zelfde scenario bij de tweede kandidaat. De man zegt: "Ik zal proberen", gaat het lokaal ernaast binnen... en komt na een minuut terug buiten, tranen in de ogen. "Ik hou echt teveel van haar. Ik kan het niet...!" - Gezakt!

Nu is de beurt aan de vrouw. Haar wordt verteld dat in het hiernaast haar man enz... enz...

De vrouw neemt het pistool aan en gaat het lokaal binnen. De jury hoort zes schoten, vervolgens geschreeuw en een hoop hels kabaal, gevolgd door een veelzeggende stilte.

De vrouw komt terug binnen bij de jury en wrijft het zweet van haar voorhoofd. "Jullie hebben me daar wat geleverd, zegt ze, dat pistool was geladen met losse flodders ! Ik heb hem met zijn stoel moeten doodslaan !!"
groetjes kris
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 50
Lid geworden op: di okt 05, 2010 10:29 pm
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: belgie

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door yamahakoppel »

Zwart wit zwart wit zwart wit boemmm, ra ra wat is dit?
Een non die van de trap af valt.

Wat is Latijn voor Grote boeren lul?
agraris gigantis

Hoe heet een lul de behanger in het latijn?
penis papirus plaktus.

Hoe noem je een Turkse vroedvrouw?
Een turkentrekker

Wat is het toppunt van werkloosheid
Een hoer met een spinneweb tussen haar benen

Wat is het toppunt van bejaarde sex?
Een gebreid condoom

Wat zegt een eend als hij klaar komt?
Kwak

Wat zegt een kakker als hij klaarkomt?
Ik arriveer

Welk dier bestaat voor 3/4 uit wol ?
Een Wolf.

Wat is het toppunt van zelfvertrouwen?
Een scheet laten als je diarree hebt

Wat is sinterklaas met een zaklamp?
Een schijnheilige!

Wat krijg je als je Pino pijpt?
Sesamzaad

Wat voor een geluid heeft een rotterdamse deurbel?
TE-RING!

Wat is fiets in het russisch?
Trapjerotskie

Wat is het tegenovergestelde van het Blijf-van-mijn-lijf-huis?
Kom-in-mijn-kut-hut

Wat is het toppunt van binnenpret?
Jeukpoeder op een tampon doen!

Wat is het toppunt van impotentie
Rood staan bij de spermabank

Wat is het toppunt van seksuele vermoeidheid?
Wallen onder je ballen

Weet je wat hier staat? 'Toentomatentomatentomatentovrat'
'To en tom aten tomaten tom at en to vrat'

Wat eet een vegetarische kannibaal?
Een groenteboer.

Wat gebeurt er als een Limburger naar Belgie verhuist?
Dan stijgt het gemiddelde IQ van beide landen

Wat heb je als je twee groene ballen in je hand hebt?
Kermit's volle aandacht!

Wat is de overeenkomst tussen een condoom en bungiejumpen?
Als het knapt ben je echt de lul

Wat is een doodgraver op vakantie?
Uit-zonder-lijk

Wat is een drol naast de wc ?
Een drukfout

Wat is een stewardess in een helicopter?
Een wentelteef

Wat is een string in het russisch?
kziepoesjenjetniet

Wat is een vlagina?
Een klut

Wat is een vrouwenklooster?
Een hunker-bunker

Wat is erger dan wintertenen?
Sneeuwballen

Waarom gaat een dom blondje in de hoek staan als ze het koud heeft?
De hoek is 90 graden

Waarom heeft een dom blondje een lege fles in de koelkast staan
Voor als er iemand geen drinken moet

Waarom kaarten de Beatles nooit
Paul Mc Kaartnie!

Waarom krijgt een dom blondje maar een kwartier middagpauze?
Anders moet ze opnieuw ingewerkt worden.

Waarom neemt een belg fruit mee naar bed
Om zijn vrouw te bevruchten

Waarom opent een dom blondje haar pak melk al in de supermarkt?
Omdat er staat hier openen

Waarom steekt een belg zijn piemel in de pindakaas
Daar wordt hij groot en sterk van

Wanneer steekt een Belg z'n lul uit het raam
Als er rukwinden voorspeld zijn

Wat betekent in Brabant een driehoekig verkeersbord met hierop een hert?
Da ge nie zo hert mag rijen

Hoe noem je pijpen in het zweeds?
Lullusmullu

Hoe noemen ze in engeland een clitoris
Shake-spier

Noem 2 russen?
Een walrus en een clitorus

Hoe heet de vrouw van een bosjesman?
Een takkenwijf!

Hoe heet een tor die op kleine torretjes valt?
Torpedo

Hoe laat je een Hollander op vrijdag lachen?
Vertel een mop op dinsdag!

Hoe noem je een condoom in het Zweeds?
Pipi vangkous

Het zingt en heeft hele zware ballen
Gerard Bowling

Hoe gaat de deurbel van een dom blondje?
Dom Ding, Dom Ding

Het is groen en plakt
Kermit de sticker

Het is groen en vrolijk
Sla-la-la-la-la-la...

Het is klein en scheit het hele bos vol...
Paulus de bosbouter

Het is rood en het slingert door de boom?
Een menstruaapje.

Het is wit en staat in de wei.
Tampony

Het is rood en staat in de wei.
Volbloed tampony
groetjes kris
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Toppie Yahamakoppel
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ik heb nog iets van 500 moppen op voorraad dus we kunnen er nog even tegenaan. :D
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Cadeaus uitdelen

Sinterklaas en zwarte Piet lopen over de daken. Ze gaan door een schoorsteen naar beneden en komen in de huiskamer van een 70 jarige mevrouw terecht. Zwarte Piet vraagt aan Sinterklaas:
"Wat zullen we deze mevrouw geven?"
Waarop Sinterklaas antwoordt:
"Wel, we geven haar een lekkere warme wollen deken zodat zij deze koude barre winter wel weer doorkomt."
Zo gezegd zo gedaan en het tweetal gaat weer terug via de schoorsteen om hun reis verder voort te zetten over de daken.

Drie huizen verder gaan ze weer door de schoorsteen naar beneden en komen ze in een huiskamer terecht waar zich een vrouw van ongeveer 35 jaren bevindt die in een bikini voor de open haard zit. En weer vraagt zwarte Piet aan Sinterklaas wat ze deze mevrouw zullen schenken. Het antwoord van Sinterklaas luidt:
"Wel, deze geven wij een badjas. Mocht de open haard uitwaaien of raakt het hout op dan kan zij de badjas aantrekken en er weer warmpjes bij zitten." En weer ging het tweetal door de schoorsteen terug het dak op om de reis te vervolgen.

Vijf huizen verder gaan ze weer door de schoorsteen naar beneden en komen in een huiskamer waar een meisje van 18 jaar zichzelf zit te verwennen met een vibrator. Ook deze keer vraagt zwarte Piet aan Sinterklaas wat hij aan deze jongedame wil geven. Waarop Sinterklaas antwoordt:
"Als ik haar geef waar zij om vraagt, dan ben ik geen Sinterklaas meer........ Maar doe ik het niet dan kom ik nooit meer terug door de schoorsteen."
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Dylan Keizer »

Geert Wilders en Ahmed Aboutaleb
zitten in de kroeg, zegt Aboutaleb
“Valt het jou nou niet op, dat in films
als Starwars of Startrek helemaal geen Marokkanen meespelen?”


“Dat klopt,” zegt Geert, “dat komt omdat
die films zich in de toekomst afspelen!”
:lol: :lol: :lol:
Bijlagen
Geertje
Geertje
geert_wilders.jpg (23 KiB) 23971 keer bekeken
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

:clap: :clap: :lol: :lol: :dance: :dance:
goed gedaan opperhoofd

De uiensnijder

Een man komt bij de huisarts:
"Dokter, ik werk op een groentenfabriek, maar de laatste tijd krijg zo'n aandrang om mijn jongeheer in de uiensnijder te steken."
"Maar dat kan heel gevaarlijk zijn," zegt de dokter. "Weet je wat? Ik zal je pilletjes voorschrijven, dan heb je niet zo'n zin meer."

Een paar dagen later zit de patiënt weer bij de dokter:
"Dokter, die pilletjes hielpen niet. Gisteren kon ik het niet meer uithouden en heb ik hem er toch in gestoken"
"Lieve hemel, hoe gaat het nu?"
"Nou, ze hebben me ontslagen. En die uiensnijder ook!"

:whistle: :whistle: :whistle:
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Leike7
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma nov 15, 2010 11:46 am

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Leike7 »

Vriendin

Piet heeft zijn hele leven nog geen een meisje weten te versieren. Bij zijn vriend Henk lukt het iedere week. Piet vraagt aan Henk: Hoe doe je dat toch waarop Henk antwoordt: Koop je een quad dan wil iedereen bij je achterop en dan heb je zo een vriendin. Piet gaat sparen en werken voor zijn quad. Uiteindelijk heeft hij het geld bij elkaar en koopt zich een suzuki LTR 450. De man achter de balie zegt: hier heb je een potje vaseline voor de verchromede delen mee in te smeren als het regent. Zo blijven de nerfbars en bull bar altijd mooi chroom. Piet is heel blij en gaat met zijn nieuwe aanwinst naar huis.

Dan gaat Piet met de quad een tourtje maken waarna hij zo een meisje leert kennen. Hij krijgt er een relatie mee en gaat zich met zijn quad voorstellen bij de ouders. Eenmaal aangekomen is het avondeten net klaar. Piet eet wel een hapje mee. Dan krijgen ze ruzie over wie nu moet afwassen. Het zusje van de vriendin wast niet af want zij heeft het gisteren gedaan. De vader heeft de hele dag gewerkt dus hij wast ook niet af. De moeder heeft het eten klaar gemaakt dus zij wast ook niet af. De vriendin wast natuurlijk ook niet af want Piet is bij haar. De vader komt met een voorstel. Wie het eerst iets zegt moet afwassen! dus iedereen gaat op de bank zitten en niemand zegt iets.

Piet denkt, Pff die vriendin van mij is wel echt mooi en heeft seks met zijn vriendin op de bank. Niemand zegt iets. Als hij klaar is denkt hij ooh die moeder die zou ik ook wel een keertje willen en hetzelfde gebeurt. Niemand zegt iets. Ook het zusje moet eraan geloven. Niemand zegt iets. Als hij dan naar buiten kijkt ziet hij dat het regent.. Hij denkt direct aan zijn verchromede delen en pakt zijn potje vaseline uit zijn zak. Waarop de vader roept: Ik was wel af!!
Weapon of Choice: Kawasaki KFX 450R
Gebruikersavatar
Leike7
Beginnend gebruiker
Beginnend gebruiker
Berichten: 8
Lid geworden op: ma nov 15, 2010 11:46 am

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Leike7 »

Superman

Er is een bar op de vijfde verdieping van een flat.
Huub loopt de bar binnen en neemt zich een biertje. Dan komt er nog iemand de bar binnen, deze man roept: Ik spring uit het raam! en de man springt uit het raam. 15 minuten later komt dezelfde man weer binnen. Hij roept weer ik spring uit het raam! en de man springt uit het raam. Ondertussen heeft Huub aan de bar nog een paar pilsjes besteld en hij snapt er niets van.. Dan komt dezefde man weer binnen.. Hij roept weer: Ik spring uit het raam! en den man springt voor de derde keer uit het raam.
Dan denkt Huub hoe kan dat toch.. Dan komt dezelfde man al voor de 4e keer binnen en hij is al 3x uit het raam gesprongen van 5 hoog! Hij springt er weer uit. Huub denkt dat doe ik ook dus Huub springt ook uit het raam. Dan komt de man die weer binnen, maar Huub niet :( :cry: waarop de barman zegt: Superman wat ben jij toch een klootzak! :doh:
Weapon of Choice: Kawasaki KFX 450R
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Dylan Keizer »

yup deze ken ik helemaal top :lol: :lol: :lol:
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Zebra

Bericht door Jack »

Zebra

Een oude boer die zijn leven nog verslijt op de boerderij besluit om te gaan ploegen, omdat hij zijn oogst moet binnen halen. Tijdens het ploegen valt zijn oude paard dood neer. De boer zit met zijn handen in het haar. Hij heeft snel een paard nodig voordat zijn oogst verloren gaat. De boer vraagt aan andere boeren in het dorp of hij misschien een paard kan overkopen, maar niemand heeft nog een extra paard tot zijn beschikking. De boer helemaal in paniek, omdat hij zijn geld nu misschien misloopt.

De volgende dag is er toevallig het circus in het dorp. De boer besluit om aan de directeur te vragen of die misschien een paard kan missen.
"Nou", zegt de directeur, "Deze paarden zijn helemaal niet geschikt om mee te ploegen. Ze zijn getraind om in het circus te werken, maar ik heb misschien wel wat. Ik heb nog een oude zebra staan en daar doen we niks meer mee. Hij slijt hier zijn oude dag alleen nog mee. Ik hoef er niks voor te hebben. Hier neem maar mee."
Dus die boer blij met die zebra: "Dank je wel. Ik ben je eeuwig dankbaar."

Die boer besluit om maar eerst die zebra in het weiland te zetten, zodat 'ie kan wennen aan de omgeving. De zebra begint te rennen en te rennen en te rennen, totdat 'ie bij een kip komt.

"Hallo", zegt de zebra, "Wat voor dier ben jij?"
"Nou", zegt de kip, "Ik ben een kip en leg eieren. En als ik dat niet doe, dan gaat mijn kop eraf."
"Zozo", zegt de zebra, "Dan ben jij een heel nuttig dier."

De zebra begint weer te rennen en te rennen en te rennen, totdat 'ie bij een koe komt.

"Hallo," zegt de zebra, "Wat voor dier ben jij?"
"Nou", zegt de koe, "Ik ben een koe en geef melk. En als ik dat niet doe, dan gaat mijn kop eraf."
"Zozo", zegt de zebra, "Dan ben jij ook een heel nuttig dier."

En de zebra begint weer te rennen en te rennen en te rennen, totdat 'ie bij een dekhengst aankomt.

"Hallo," zegt de zebra, "Ben jij ook een nuttig dier?"
"Tuurlijk," zegt de dekhengst, "Trek die pyjama maar eens uit, dan zal ik een laten zien hoe nuttig ik ben!"
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Red mij zegt het engeltje

Een ridder te paard gallopeerd door het bos en kom uit bij een meer. Hij stopt stapt van zijn en staat het meertje te bekijken. Hoort hij ineens:
"HELP! HELP!" vanachter de bosjes.
Hij gaat kijken en ziet een elfje op een water lelie. Het elfje ziet de ridder en vraagt om hij haar vanaf kan halen. De ridder pakt zijn zwaard en pakt de waterlelie op met het elfje en zet haar op het droge weg. Het elfje bedankt de ridder. En zegt dat ie 3 wensen mag doen.

"Nou", zegt de ridder, "ik wil een kasteel zo mooi, zo prachtig dat iedereen er versteld van staat."
"Oke", antwoordt het elfje.
"Ik wil onsterfelijk zijn."
"Oke", antwoordt het elfje.
"En de 3de wens?" vraagt ze.
De ridder:
"Ik wil net zo'n grote als mijn paard."
"Oke", antwoordt het elfje en vertrekt.

De ridder stap op zijn paard en gallopeerd naar huis. En jawel hoor, er staat een knoeperd van een kasteel. Hij roept zijn knecht erbij, geeft hem zijn zwaard en vraagt of de knecht hem doodsteekt. Na enige aarzeling en aan dringen van de ridder steekt de knecht dwars door de ridder heen en ja hoor, de ridder blijft staan. De knecht is enigzins verbijsterd. De ridder zegt vol ethousiasme, terwijl hij zijn rok omhoog trekt:
"Heb je dit wel eens gezien."
De knecht:
"Woooowwww zo'n grote doos heb ik nog nooit gezien."
"Shit!" roept de ridder, "verkeerde paard!"

Een fijne dag verder en tot morgen
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Multimiljonair

Een multimiljonair wordt 50 jaar en hij besluit een heel groot feest te geven en nodigt de hele buurt uit in zijn luxe achtertuin, met zwembad en al. Ook Sjefke, de enige Belg in de buurt, wordt uitgenodigd. Het is echt een superfeest met muziek, bier en gezelligheid. De miljonair roept op een moment: "ik geef 1 MILJOEN euro aan degene die durft te vechten met de alligator die op dit moment in het zwembad zwemt!"

Hij had het nog niet geroepen of Sjefke ligt al in het water te vechten met die Alligator. Hij vecht een strijd van leven op dood. Na een hels gevecht slaagt Sjefke erin het beest te wurgen. Drijfnat en flink gehavend kruipt hij uit het zwembad en de stomverbaasde miljonair zegt:
"Sjefke, beloofd is beloofd, je krijgt dat miljoen van me."
Waarop Sjefke zegt: "Rot op met dat miljoen van je."
De miljonair verbaast: "Een half miljoen dan?"
Sjefke:"Wil ik ook niet! Ik wil alleen de naam van de klootzak die me in het water heeft geduwd!!!"


Een hele fijne dag, en tot morgen
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Strafregels

De directeur stapt de lawaaierige klas binnen.
Hij wil nu eindelijk die herrieschoppers eens straffen.
'Geert, wat heb jij uitgespookt?'
'Ik heb krijt naar het bord gegooid.'
'Honderd strafregels! En jij Wim?'
'Ik heb een punaise op de stoel van de meester gelegd.'
'Wat?! Tweehonderd strafregels. En jij, Peter?'
'Ik heb snippers door het raam gegooid.'
'Oh nou..., dat valt wel mee; geen strafregels!'
Op dat ogenblik komt er een jongen binnen, vol blauwe plekken en schrammen.
'En wat doe jij daar?', vraagt de directeur boos, 'Hoe heet jij?'
'Swen Snippers, meneer.'


Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Vreemd

Helena is een paar dagen van huis geweest om haar zieke moeder te verzorgen. Als ze weer thuiskomt, zegt haar zoontje Bobbie tegen haar:
"Mamma, zal ik jou eens iets vertellen? Gisteren zat ik in jullie slaapkamer onder het bed te spelen en toen kwam pappa met de buurvrouw binnen. Ze waren allebij naakt. De buurvrouw ging in bed liggen en pappa kroop op haar en... "
Helena legt haar hand op de mond van Bobbie en zegt:
"Stop... geen woord meer! Wacht tot je vader thuiskomt en vertel hem dan precies wat je gezien hebt."

Een paar uur later komt Helena's man thuis en ze roept hem toe:
"Smerige vuilak! Bij jou blijf ik niet!"
"Waarom niet?" Vraagt de man verbaast.
"Nou Bobbie, vertel het maar."
Waarop Bobbie begint:
"Gisteren zat ik in jullie slaapkamer onder het bed te spelen en toen kwam pappa met de buurvrouw binnen. Ze waren allebei naakt. De buurvrouw ging in bed liggen en pappa kroop op haar en toen deden ze precies het zelfde wat mamma met oom Henk deed toen pappa vorige zomer op zakenreis was!"



Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Plaats reactie