MOPPEN TROMMEL

Post hier van alles wat je leuk vind om te vertellen. Wel zelf het bier meenemen he !
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Het slurfje

Een jongen bezoekt de huisarts met een nog al ongewoon probleem. Als de huisarts vraagt wat er scheelt, antwoordt de jongen:
"Nu, ik was deze ochtend met mijn vriendin hardlopen zoals we dat elke ochtend doen. Echter, ditmaal werd ik ineens aangevallen door een joekel van een pitbullterriër die in al zijn agressie heel mijn klokkenspel eraf heeft gebeten. En u begrijpt dus wel dat ik er nu niks heb hangen."
De dokter geeft aan dat het inderdaad heel vervelend is, maar hij op het moment helemaal niets voorhanden heeft om de jongen te helpen met deze situatie. Hij belooft echter wel dat als de jongen zich over één week weer meldt, de kans enorm groot is dat hij toch geholpen kan worden.

Zo gaat die jongen één week later zoals afgesproken opnieuw op bezoek naar de huisarts en deze vertelt hem dat er een oplossing klaar ligt, maar dat het 'slechts' een slurfje van een babyolifant betreft. Die jongen geeft daar niets om en roept:
"Naai het er maar aan, dan heb ik in ieder geval iets hangen."
Als even later alles achter de rug is en de jongen nog een aantal rondjes heeft gelopen door de praktijk, bedankt deze de huisarts en gaat dikt tevreden naar huis.

Hij vertelt het heugelijke nieuws aan zijn vriendin, die eveneens blij reageert. Om het te vieren besluiten ze nog dezelfde avond een filmpje te pakken in de bioscoop. Eenmaal daar zitten ze in de zaal met een grote bak popcorn. Echter tijdens de film zit die jongen continu met z'n kont heen en weer te draaien op zijn stoel. Zijn vriendin, die aandachtig naar de film zit te kijken, krijgt dit door en begint zich er lichtelijk aan te irriteren. Ze geeft haar vriend een flinke por in z'n zij en vraagt waar hij in godsnaam mee bezig is. Hij antwoord:
"Sorry, maar twee stoelen voor mij zit een man met een bak pinda's en ik kan er net niet bij."


Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Niet in dienst willen!

Een vos, een haas en een beer moesten in dienst bij het leger. De dieren waren doodsbang om in dienst te gaan en besloten om er alles voor over te hebben zodat ze niet in het leger hoefden. Met z'n drieën zaten ze na te denken over wat ze zouden kunnen doen om afgekeurd te worden. De haas was als eerst aan de beurt en ze besloten het volgende te doen.

Haas:
"Wat zouden we bij mij nou kunnen doen zodat ik niet in dienst moet?"
Waarop de vos antwoorden:
"Haal je oren eraf, dan willen ze niks van je weten stel je nou voor een haas zonder oren haha, die word sowieso afgekeurd!"
Dus zo gezegd zo gedaan, de haas ging zonder oren naar binnen om gekeurd te worden, na een tijdje kwam de haas met een grote glimlach weer terug en riep:
"Yes! Gelukkig ben ik afgekeurd, ze vonden een haas zonder oren echt niks."

Nadat de haas was geweest was de vos aan de beurt, de vos was een beetje zenuwachtig omdat hij erg ijdel was maar hij wilde per se niet in het leger. De beer wist wel een oplossing:
"Haal je staart eraf, wat is nou een vos zonder staart .. niks toch?!"
Waarop de vos antwoorden:
"Naja , het zal maar moeten er is geen andere keus."
Nadat de staart van de vos weg was gehaald ging de vos naar binnen. Enkele minuten laten kwam hij huppelend naar buiten en riep vol trost:
"Ik ben afgekeurd! Ik ben afgekeurd!"

Als laatste was het aan de beer, het was een moeilijke keuze maar de haas kwam met de perfecte oplossing:
"We slaan je tanden eruit, een beer zonder tanden haha dat heb ik nog nooit gezien. Dan wordt je vast en zeker afgekeurd!"
Dus de vos haalde een stalen balk en sloeg kei en keihard tegen de beer zijn tanden, al zijn tanden vlogen aan stuken en bloeden dat het deed de beer schreeuwden het uit van de pijn. Strompelend ging hij naar binnen.

Na een tijdje kwam de beer naar buiten en de haas en de vos keken vol trots naar elkaar. De haas riep naar de beer:
"Mooi man, je bent afgekeurd. Wilden ze je niet hebben zonder tanden?"
Waarop de beer antwoordde met heel zijn mond vol bloed en scherven:
"Nee , ik was te dik."


Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Aangehouden

Er werd een man aangehouden op de Coolsingel. Zegt die agent:
"Meneer? Heeft u gedronken?"
De man zegt:
"Wat zegt u ober?"
Foutje natuurlijk. Dus die agent vraagt nogmaals of die man gedronken heeft. De man zegt:
"Een biertje of dertig, een paar whiskey's en een paar glazen wijn...".
"Dan moet u toch even blazen." zegt die agent, waarop die man zegt:
"HOEZO?! GELOOFT U ME NIET?!


Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Elleboogstoot

Een man staat bij de receptie van het hotel. Hij wil juist de man bij de receptie een vraag stellen, als hij per ongeluk tegen een vrouw naast hem botst, en met zijn elleboog tussen haar borsten stoot. Ze zijn beiden even stil. De man draait zich om en zegt:
"Mevrouw, als uw hart net zo zacht is als uw borsten, weet ik zeker dat u me dit zult vergeven."
Zij antwoordt: "Als uw jongeheer net zo hard is als uw elleboog, dan ben ik in kamer 582."



Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Theater

Een brunette en een dom blondje hebben elkaar al jaren niet gezien. Nieuwsgierig vraagt de brunette:
"Goh, hoe is het met jou? Wat doe je tegenwoordig?"
"Ik verdeel de rollen in het theater", vertelt het domme blondje trots.
"Dat lijkt me een hele moeilijke baan voor jou, gefeliciteerd!", zegt de brunette.
"Ach, dat valt wel mee", antwoord het domme blondje. "Op ieder toilet moet één rol hangen."



Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Riiiiiinnnngggg ***Er wordt opgenomen:*** "Hallo?" "Dag liefje, papa hier, is mama thuis?" "Ja, papa, maar ze is nu boven in de slaapkamer met oom Henk." Na een korte pauze zegt papa: "Maar je hebt helemaal geen oom Henk, liefje!" "O jawel hoor, ik heb er wel een en hij is nu boven in de slaapkamer met mama!" "Euh, oké dan. Ik wil graag dat je dit even voor me doet: leg de telefoon even neer, ren naar boven, klop op de slaapkamerdeur en roep dan: 'Mama en oom Henk, papa's auto is juist voor het huis gestopt.' " "Oké papa, dat doe ik!" Enkele minuten later neemt het meisje de telefoon weer op. "Ziezo, ik heb gedaan wat je vroeg papa." "En wat gebeurde er toen?" vraagt hij. "Wel, mama werd plots heel bang. Ze sprong zonder kleren uit het bed en liep schreeuwend rond, dan struikelde ze over het tapijtje en vloog zo uit ‘t raam aan de voorkant en nu is ze dood." "Jezus!! En wat gebeurde er met oom Henk?" "Hij werd ook vreselijk bang en sprong uit bed zonder kleren aan. Toen sprong hij aan de achterkant uit het raam zo het zwembad in. Hij was zeker vergeten, dat je vorige week al het water eruit hebt gehaald om het te reinigen, dus hij viel op de vloer van het zwembad en is nu ook dood." ***Lange pauze*** Dan zegt papa: "Zwembad..... ???" Shit, verkeerd nummer...!!!
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Misverstand

Amsterdam, overal dranghekken. Zegt een agent tegen een jongen:
"Als ik jou was, zou ik m'n fiets hier maar niet neerzetten. De koningin komt straks langs."
Waarop de jongen antwoordt: "Geeft niks, hij staat op slot."


Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Schoenen

Klant:
"Schoenen zijn toch verschrikkelijk duur hé? Kent u soms een manier om ze langer te dragen?"
Verkoopster:
"Zeker meneer, neem grotere stappen."


Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Tenniselleboog

Een man klaagt tegen zijn vriend.
"Mijn elleboog doet echt pijn, ik denk dat ik maar eens naar de dokter moet."
Zijn vriend antwoordt:
"Nee, dat hoeft niet. In de supermarkt staat nu een computer die sneller en goedkoper een diagnose kan stellen! Je plaats enkel een urinestaal in die computer en die vertelt je onmiddelijk wat er met jou aan de hand is en hoe je het kunt verhelpen! En dat maar voor een euro.

De man denkt, hierbij heb ik niets te verliezen en hij vulde een potje met urine en ging naar de supermarkt. Bij de ingang vond hij de computer. Hij goot het urinestaal in de machine en stak een euro in de daarvoor bestemde gleuf.

De computer maakte verschillende geluiden allerlei lichtjes begonnen te flitsen. Na een poosje gleed een smal strookje papier uit de automaat met daarop devolgende tekst:
"U hebt een TENNISELLEBOOG. Hou de arm enkele dagen warm en vermijd zwaar werk. Binnen twee weken zal de pijn verdwenen zijn."

Later op de avond, denkend aan de snelheid waarmee de technologie evolueert en hoe deze machine de medische wereld in de toekomst zal beïnvloeden, begint de man zich af te vragen of hij het apparaat niet in de war zou kunnen sturen. Hij besluit het er op te wagen........

Hij mengt wat afwaswater met een staaltje van de uitwerpselen van de hond, samen met de urinestaal van zijn vrouw en zijn dochter. Om het af te werken masturbeert hij nog eens in het mengsel, sluit het potje af en schudt alles goed door elkaar. Hij snelt naar de supermarkt en giet het mengsel in de machine, steekt een euro in de gleuf en wacht geduldig af.... De computer maakt weer dezelfde geluiden en print na een tijdje de volgende analyse:

"Uw leidingwater bevat te veel kalk. Koop een waterverzachter. Uw hond heeft wormen. Geef hem vitamines. Uw dochter is aan de drugs. Help haar met een ontwenningskuur. Uw vrouw is zwanger en u bent niet de vader. Zorg voor een goede advocaat. En als u niet stopt met masturberen, zal uw tenniselleboog nooit genezen."


Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Ideale opstelling

Weet je wat de ideale voetbalploeg-opstelling is?

In het doel zet men een non. Ze is gewend niets binnen te laten.
In de verdediging zet men homo's. Dit zijn echte mandekkers.
In het middenveld zet men prostitués. Die zijn gewend het veld over te trekken.
En in de spits zet men Serviërs. Die zijn gewend om te schieten.



Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Dekstier

Op een weiland staat een stier met een bord erbij:
"Deze stier heeft het afgelopen jaar 100 keer gedekt."
Een fietsend koppel stopt, de vrouw stapt af, wijst op het bord en zegt:
"Nou Jan, da's twee keer per week! Daar mag je best wel eens een voorbeeld aan nemen!" Jan zwijgt en stapt weer op zijn fiets.

Even later weer een stier en weer een bord:
"Deze stier heeft het afgelopen HALF JAAR 100 keer gedekt."
Ze stapt weer af, wijst op het bord en zegt :
"Nou Jan, da's vier keer per week!"
"Petje af hoor voor dat beest. Daar mag je best wel eens een voorbeeld aan nemen!"

Na een tijdje nog een bord:
"Deze stier heeft de afgelopen MAAND 100 keer gedekt."
De vrouw valt bijna van haar fiets en rekent Jan hijgend voor:
"Da's drie keer per dag! Besef je dat wel Jan? Wauw, neem daar toch eens een voorbeeld aan!"

Nu begint Jan er toch wel wat genoeg van te krijgen en merkt geërgerd op:
"Vraag jij eens aan die stier, of het ook 100 keer dezelfde koe was!"



Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Van 0 tot 100

Drie mannen zitten in het café aan de bar op te scheppen, over wat ze hun vrouw cadeau hebben gedaan.
De eerste man zegt:
"ik heb mijn vrouw iets gegeven, wat van 0 tot 100 gaat in 8 seconden!"
"Wat dan?" willen de andere twee weten.
"Een Mazda Cabriolet." antwoordt de eerste man.
"Nou, dat is nog niks; ik heb mijn vrouw iets gegeven dat van 0 tot 100 gaat in wel 6 seconden!!" zegt de tweede man.
De andere twee willen wel weten wat dan.
"Een porsche!" antwoordt hij vol trots.
Dus de eerste twee kijken verwachtingsvol naar de derde man.
"Nou kom daar maar eens overheen" denken de beiden mannen.
"Nou, " vertelt nummer drie "ik heb mijn vrouw iets gegeven wat van 0 tot 100 gaat in één seconde!!"
"Wat mag dat dan wel wezen??" vragen de eerste twee mannen zich verbaasd af.
"Een weegschaal."


Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

10 schoolregels

1. Gij zult nooit te laat komen, blijf gewoon lekker thuis.

2.Gij zult niet praten tijdens de les, schreeuwen heeft meer effect.

3.Gij zult geen huiswerk overschrijven, laat het een ander doen.

4.Gij zult niet rennen in de gang, glijden gaat beter.

5. Gij zult niet afkijken,geef liever de antwoorden door.

6. Gij zult geen propjes door de klas gooien, boeken komen harder aan.

7. Gij zult niet met potlood op de muur schrijven, pen blijft beter zitten.

8. Gij zult geen potloden afpakken, breek ze.

9. Gij zult geen kauwgom kauwen tijdens de les, chips maakt meer lawaai.

10. Gij zult het leven van de leraren niet zuur maken, bederf het.


Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Spijkers van Van Leeuwen

De gebroeders Van Leeuwen verkopen spijkers. Nu willen ze reclame maken om nog meer spijkers te verkopen. Ze vragen aan reclame bureau H&H om een affiche te ontwerpen.

Na een week komt de vertegenwoordiger van H&H bij de gebroeders Van Leeuwen, met een affiche waar een foto op staat. Op de foto staat Jezus die aan het kruis hangt. Onder de foto staat geschreven:
'Jezus hangt hier al eeuwen, dankzij de spijkers van Van Leeuwen.'
Maar de gebroeders Van Leeuwen waren hier niet tevreden over.
'Stel dat dit affiche tegenover de kerk komt te hangen, dat kant toch niet', zij een van de gebroeders. De vertegenwoordiger van het reclamebureau ging weer terug.

Na een week ging hij weer naar de gebroeders Van Leeuwen, dit maal met een affiche
waar een foto opstaat met een leeg kruis. Onder de foto staat de tekst:
'Jezus is van het kruis gepleurd, met de spijkers van Van Leeuwen was dit niet gebeurd.'
Maar ook dit was niet goed.
'Geen kruis en geen Jezus op het affiche,' zei een van de gebroeders van Leeuwen. De vertegenwoordiger weer terug.

Na een week is hij weer bij de gebroeders van Leeuwen. Ditmaal met een nagenoeg leeg affiche met daarop de tekst:
'Bij Van Leeuwen zijn het grote zeikers, maar ze verkopen wel goede spijkers.'



Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

De kat

We hadden ons klaargemaakt om te vertrekken naar het oudejaarsfeest. We lieten het nachtlichtje branden, zetten het antwoordapparaat aan, hingen een handdoek over het kooitje van de parkiet en de kat werd buiten gelaten. We belden een taxi en als deze er aan kwam gingen we naar buiten.

Van zodra we buiten kwamen schoot de kat terug naar binnen. We wilden haar niet binnen sluiten daar ze het op de parkiet gemunt had. Mijn vrouw ging al in de taxi zitten terwijl ik achter de kat aan moest. De kat rende de trap op en ik zette de achtervolging in. Mijn vrouw die in de taxi zat te wachten, wilde niet dat de bestuurder wist dat het huis verlaten zou zijn vannacht. Dus vertelde ze de chauffeur:
"Hij is nog even naar boven om mijn moeder een goede nacht te wensen."

Enkele minuten later zat ik in de taxi:
"Sorry dat het zo lang duurde", zei ik, "maar die stomme trut had zich weggestopt onder het bed. Ik heb haar met een kapstok moeten porren om haar er onder uit te krijgen. Dan wilde ze weglopen maar ik heb haar bij haar nekvel gegrepen. Dan heb ik haar in een deken moeten draaien om te voorkomen dat ze me zou krabben! Maar 't is gelukt, ik heb haar met haar dik lijf beneden gekregen en ik heb haar in de tuin gezwierd! Hopelijk kakt ze vannacht weer niet op mijn groenten!"

Er viel een diepe stilte in de taxi...


Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Fiets

Een douanier, die bij de Thaise grens controleert, ziet op een dag een man op een fiets voorbij komen. Hij heeft een grote zak op zijn rug.
"Ho, stop," zegt de douanier.
Hij controleert de zak, maar daar zit alleen maar zand in. Een beetje achterdochtig laat de douanier de man gaan.

De volgende dag fietst de man weer langs, inclusief zak. En weer controleert de douanier de zak. Er zit niets dan zand in.

Als de man de dag erna wéér aan komt fietsen, keert de douanier gefrustreerd de hele zak leeg boven de grond, maar er zit echt alleen maar zand in.

s' Avonds gaat de douanier wat drinken in het dorpscafé. En wie komt hij daar tegen? De "zak-met-zand" man! Hij bestelt voor hem een biertje en ze praten wat. Dan zegt de douanier:
"Beste man, ik zie je elke dag langsfietsen met die zak op je rug. Ik heb je nu al zo vaak gecontroleerd, maar niets gevonden. Ik weet zeker dat je íets smokkelt. Ik heb geen dienst, dus ik zal je niet verraden. Wat smokkel je?"
De man neemt een slok van zijn bier, kijkt de douanier aan, boert en zegt:
"Fietsen."



Een hele fijne dag,
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

De juf staat voor de klas

De juf staat voor de klas en vraagt aan de kinderen:
"Wie van jullie gaan er allemaal naar de hemel?"
Iedereen steekt zijn vinger op behalve Jantje.
"Waarom jij niet Jantje?" vroeg de juf.
Waarop Jantje antwoord:
"Ik heb aan mijn moeder belooft dat ik direct na school naar huis zou gaan!"


Een hele fijne dag, en tot morgen.

Plaats gerust ook je moppen hier of geef eens een reactie . . .
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Geweldig leven

Een negentig jaar oude man zit op een bank in het park te jammeren en te huilen als er een jonge man passeert en hem vraagt wat er aan de hand is. Door zijn tranen heen antwoordt de oude man:
"Ik ben verliefd op een vrouw van 25."
"Maar wat is daar verkeerd aan?" vraagt de jonge man. Tussen het snikken door zegt de oude man:
"Je begrijpt het niet. Iedere morgen voordat ze naar haar werk gaat vrijen we. Als ze 's middags thuis komt om te eten vrijen we weer en maakt ze mijn favoriete eten klaar. Als ze half de middag theepauze heeft komt ze vlug naar huis en vrijen we nog meer. Dan 's avonds na het eten en heel de nacht door doen we niets dan vrijen..."
De man begint onbedaarlijk te huilen en is niet meer in staat om te spreken. De jonge man legt een arm om zijn schouder en zegt:
"Ik begrijp het niet. Volgens mij hebt u een geweldige relatie. Waarom moet u dan zo huilen?" En de oude baas zegt door zijn tranen heen:
"Ik ben vergeten waar ik woon."


Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Gebruikersavatar
erik98
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: wo jan 04, 2012 9:20 pm

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door erik98 »

ik zal er ook eens wat bij gooien

Wat is het tegenovergestelde van een "marokaan"
"pabroekuit"

Wat is het verschil tussen een autoband en 750 gebruikte condooms?
Het ene is van Good Year en het andere was een Good Year

Wat krijg je als je een koe buskruit voert?
Bamboe

Wat staat er op het graf van een non?
Ongebruikt retour

Wat is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood?
Een trein

Wat is het oudste beroep ter wereld
Electromonteur, want op de eerste dag schiep God het licht. En 3 dagen daarvoor hebben ze eerst alle kabels moeten trekken.

Wat is het toppunt van snelheid?
Met zijn tweeëën de bosjes in springen en neuken en met zijn drieëën er uit komen

Wat is 'vingeren' in het Spaans?
Porre va vorre

Waarom is een blondje trots als ze een puzzel van 500 stukjes binnen 2 weken legt?
Op de doos staat 8-12 jaar.

Hoe zie je dat een blondje achter de computer heeft gezeten?
Door de typex op het beeldscherm.

In Egypte hebben ze nog steeds geen E-mail.
Zij blijven trouw aan de K-meel.
Gebruikersavatar
Jack
Belangrijke gebruiker
Belangrijke gebruiker
Berichten: 301
Lid geworden op: ma aug 23, 2010 11:27 am
Merk type quad: Bijvoorbeeld: Yamaha Raptor
Locatie: Amsterdam

Re: MOPPEN TROMMEL

Bericht door Jack »

Leuk Erik bedankt voor je bijdrage . . .


Aangespoelde yup

Een ambitieuze yup besloot eindelijk maar eens een vakantie te nemen. Hij boekte een cruise en ging op weg. Onderweg stak er echter een orkaan op en het schip verging. Na een tijdje spoelde de man aan op het strand van een onbewoond eiland, er waren geen andere overlevenden en alles wat er te eten viel waren bananen en kokosnoten. Hij bracht z'n dagen door met bananen eten en kokosmelk drinken en de zee af te turen naar een teken van leven. Maanden gingen voorbij zonder dat hij iets zag.

Op een dag echter zag hij een klein bootje aankomen. Het was een roeibootje met aan boord de prachtigste vrouw die hij ooit had gezien. Ze legde aan en liep naar hem toe.
"Wat doe jij hier?" stamelde de man.
"O", zei de vrouw, "ik ben aan de andere kant van het eiland aangespoeld."
"Maar hoe kom je dan aan die roeiboot?"
"Die heb ik zelf gemaakt. De roeispanen van bamboe en de boot zelf van het hout van de eucalyptus boom. De kieren heb ik dicht gemaakt met rubber uit de rubberboom."
"Maar dat alles zonder gereedschap of machines?" vroeg de yuppie.
"O, maar dat was geen enkel probleem," zei de vrouw, "de rotsen bevatte een bepaalde erts die metaal bleek te bevatten als ik ze verhitte. Ik maakte gietmallen in de rotsen en zo kon ik gereedschap maken, en daarmee ook machines. Maar eh, heb jij hier iets te eten?"
"Alleen maar bananen," zei de yup.
"Laten we dan naar mijn huis gaan," antwoordde de vrouw. En ze roeiden naar de andere kant van het eiland.

Daar aangekomen legden ze aan een kade en de vrouw voerde de yup mee naar een prachtige bungalow. De yup was met stomheid geslagen.
"Het is niet veel, maar ja, je probeert er wat van te maken," zei de vrouw.
Eenmaal binnen vroeg ze of hij iets wilde drinken.
"Nee," zei hij, "ik heb genoeg van die kokosmelk."
"Maar ik heb ook bier," zei de vrouw, "zelf gebrouwen weliswaar, maar het is wat. Ik ga me even omkleden. Als je wilt kun je even een douche nemen en je scheren."

De yup ging naar de badkamer en vond inderdaad een scheermes gemaakt van bot en twee schelpen daaraan vastgebonden, het werkte perfect.
"Deze vrouw is fantastisch!" dacht de yup, "wat zou ze nog meer in petto hebben?"
Terug in de woonkamer vleide hij zich op de bank. De vrouw kwam binnen in een jurkje van zijde, ze kroop naast hem op de bank en begon op een manier die niet veel te raden overlaat in z'n oor te fluisteren.
"Weet je," zei ze, "we zijn hier nu allebei al een paar maanden, en ik weet zeker dat er iets is iets waar je al die tijd al op wacht, iets wat ja al die maanden al gemist hebt?"
Zij keek hem diep in z'n ogen, hij kon niet geloven wat hij hoorde.
"Bedoel je," begon de yup, "dat ik? ..dat ik vanaf hier m'n e-mail kan checken?"



Een hele fijne dag, en tot morgen.
--------
Groetjes.
Plaats reactie