quad in de winter.

Alles wat niet in de andere forums thuishoort.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zurenkoolmetworst
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: wo aug 14, 2013 8:46 pm

quad in de winter.

Bericht door zurenkoolmetworst »

ik wil een quad kopen maar ik heb geen garage of schuur waar ik hem in kan plaatsen. is het schadelijk als ik deze in de tuin onder een zijl plaats ?
of moet dat wel kunnen ?
ik koop wel de grond/muur ankers+ sloten. voor 2 en achter 2 ankers en moet even kijken of ik 2 banden aan 1 ketting kan leggen of per band 1 ketting ga gebruiken.
het gaat om deze quad:

Deze EGL Luxury XL streetquad is een absolute blikvanger, voor in de stad of op de buitenweg.
met een gewicht van slechts 168 kg en geschikt voor 2 personen is de Mad Max voor vele doeleinden gechikt en is leverbaar als 250 cc.
de motor is een watergekoelde 1 cilinder 4-takt, de Eagle Luxury streetQuad is voorzien van 2 schijfremmen voor en 1 achter, de Eagle StreetQuad is uitgerust met een electrische starter.

de Eagle StreetQuad is met een cilinderinhoud van 250 cc en een vermogen van 17 pk ruim gemotoriseerd voor lokaal verkeer, voorzien van 14 inch wielen met brede laagprofielbanden achter 270-30-14 voor 185-30-14, de zilveren wielen zijn standaard, de rode zijn tijdelijk verkrijgbaar.

max. snelheid: 90 km/u, voorzien van vier versnellingen en een achteruit. Garantie: 1 jaar, leverbaar in groen/carbon, zwart/carbon, oranje/carbon of blauw/carbon.

Afmetingen lengte 198 cm, breedte 125 cm, hoogte 75 cm, zithoogte 68 cm.

U kunt deze Quad kopen of leasen.

Leaseprijs: € 61,89 per maand.

word geleverd met kenteken Rijklaar 250 cc € 2999,- (GEEN bijkomende kosten).

zijn er dingen waar ik op moet letten ivm sloten,ankers,zijlen (zijn er speciale zijlen),etc.

alvast bedankt,
mvg,
zuurkoolmet worst.
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: quad in de winter.

Bericht door Dylan Keizer »

Hallo

Je kan de quad gewoon buiten onder een zeil plaatsen wel zal ik hem heel goed op slot zetten ;)
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Plaats reactie