Geen achteruit

Vragen en tips bij het onderhoud en reparatie van je quad.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
joeyadly
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: di mar 20, 2012 6:30 pm

Geen achteruit

Bericht door joeyadly »

Hallo Jongens.

Ik zal me even voorstellen, de naam is joey ben 21 jaar en kom uit Groningen, ik zat al een tijdje rond te loeren op dit forum, en ben nu zelf ook echt opzoek naar een quad.
Nou heb ik een quad gevonden het gaat om de Adly Rs50 voor maar €750,- .. een koopje in mijn ogen, hij ziet er nog netjes uit alleen het enige nadeel is dat de quad niet in zijn achteruit wil, is dit een groot probleem of een kleinigheidje ? ik zit te twijfelen of ik de quad hierom moet laten vallen, terwijl het wel een mooie quad is en ook redelijk groot.
Mijn budget is niet zo groot en anders zou ik al een kleinere versie moeten kopen , die vind ik zelf toch minder leuk.

is er iemand die me kan helpen , of tips geven etc, waar dit aan kan liggen hoe dit te verhelpen etc.
vriendelijk bedankt
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Geen achteruit

Bericht door Dylan Keizer »

Hallo joey welkom hier

het hangt er van af wat er aan de hand is het kan een kleinigheidje zijn maar ook niet ga der maar van uit dat er iets stuk is ;)

nu zijn het niet de ingewikkeldste bakjes dus met een beetje ervaring is het op te lossen ;)
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
joeyadly
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: di mar 20, 2012 6:30 pm

Re: Geen achteruit

Bericht door joeyadly »

Nou heb ik nog een andere quad die ik ook kan ophalen, voor zelfs 100 euro minder als de adly.
Het gaat hier om de Hsun 200cc op autokenteken , nou is dat voor mij geen probleem want ik heb mijn B rijbewijs.
Zou de keuze dan voor jullie snel zijn gemaakt ?
Ik vind het mooier om een wat groffere quad te hebben dat is meestal automatisch eentje op B rijbewijs, maar nou is de adly ook best groot.
en de Hsun gaat bijna net zo hard, daar scheelt maar 10 km per uur aan op top. of zal dit alleen top zijn en zal de 200cc veel beter wegtrekken?

Ik vind het een lastige keuze want als er qua rijden niet veel verschil in zit kan ik toch beter voor de brommerquad gaan ? dat scheelt me meer onkosten in de maand.
hoop dat iemand mij antwoord kan geven, heb zelf niet zoveel verstand van quads helaas.
Gebruikersavatar
erik98
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: wo jan 04, 2012 9:20 pm

Re: Geen achteruit

Bericht door erik98 »

h-sun is chinees, adly is dat niet. dit scheelt zéééér veel in onderhoud. voor meer info over de merke kijk even bij ''besprekingen merken en types' en dan bij het bovenste bericht 'betrouwbare merken'
Gebruikersavatar
Gielen_24
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: vr okt 08, 2010 10:21 pm

Re: Geen achteruit

Bericht door Gielen_24 »

h-sun is zo wat een kopie van yamaha ;)
Plaats reactie