Elektrische Quad merk Angel AG01-600

Vragen en tips bij het onderhoud en reparatie van je quad.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kooistrart
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: vr sep 14, 2012 10:08 pm

Elektrische Quad merk Angel AG01-600

Bericht door kooistrart »

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en ben in het bezit van een Elektrische Quad Merk Angel AG01-600. Ik ben opzoek naar een elektrisch schema gezien ik deze defect heb aangeschaft probeer ik wat meer info te verkrijgenen hoop via dit forum een stapje verder te komen. Er zitten 4 12V 24 Ah accu's in en een zeer krachtige motor. De bedrading zit niet helemaal zoals het hoort en wil dit weer orgineel maken. Ook is de gashendel niet compleet en zou graag willen uitzoeken hoe dit werkt.
Mocht u iets van informatie hebben dan zou ik daar erg blij mee zijn, het merk is mij geheel onbekend.

Groetjes Richard
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Elektrische Quad merk Angel AG01-600

Bericht door Dylan Keizer »

Hallo Richard

Ik heb helaas nog niets kunnen vinden misschien is het handig als je een foto maakt van de quad

kijk ook even op de computer van de motor of daar een merk of type op staat dat is altijd handig.
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
kooistrart
Nieuw geregistreerde gebruikers
Nieuw geregistreerde gebruikers
Berichten: 2
Lid geworden op: vr sep 14, 2012 10:08 pm

Re: Elektrische Quad merk Angel AG01-600

Bericht door kooistrart »

Hallo Dylan,

Het merk is waarschijnlijk Wuxi Angell. Ik heb foto'svan de quad alleen lukt het me niet deze te plaatsen. Ik heb de quad defect gekocht, er is 1 van de vier accu's defect en de gashendel is stuk. Ook is er aan de bedrading geknutselt en dat wil ik graag orgineel maken maar kan nergens schema's vinden.

Alvast bedankt, Richard
Gebruikersavatar
erik98
Normale gebruiker
Normale gebruiker
Berichten: 119
Lid geworden op: wo jan 04, 2012 9:20 pm

Re: Elektrische Quad merk Angel AG01-600

Bericht door erik98 »

bedradingsschema's worden iets heel lastigs, denk eerlijkgezegd niet dat je die gaat vinden, als het allemaal nog goed werkt mooio zo laten, of je moet weten waar een dealer zit, misschien dat die het weten. gashendel is vaak niet zo'n groot probleem, nieuwe gaskabel en gashendel en je bent klaar
Plaats reactie