Relais adly atv 50

Vragen en tips bij het onderhoud en reparatie van je quad.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Loek12334
Geregistreerde gebruikers
Geregistreerde gebruikers
Berichten: 4
Lid geworden op: za okt 02, 2021 6:20 pm
Merk type quad: Egl madix 125cc

Relais adly atv 50

Bericht door Loek12334 »

Hallo,
Ik heb een probleem met mijn adly quad atv 50. De knipperlichten doen het niet, dit ligt waarschijnlijk aan het relais dat kapot is. Het huidige relais dat er in zit is 4 polig, maar als ik op internet zoek staat er dat er dat er in de meeste gevallen een 3 polig relais in moet. Dus weet iemand wat voor relais in een adly quad atv 50 moet en waar ik die kan vinden?
Bij voorbaat dank.
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Relais adly atv 50

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi welkom op het forum
normaal gesproken heeft de adly zelfs een rails met 2 draden weet je zeker dat je de clingelateur hebt en niet het start relais ;)
maak er anders eens een foto van het kan ook nog zijn dat je schakelaar op je stuur niet goed werkt
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
Loek12334
Geregistreerde gebruikers
Geregistreerde gebruikers
Berichten: 4
Lid geworden op: za okt 02, 2021 6:20 pm
Merk type quad: Egl madix 125cc

Re: Relais adly atv 50

Bericht door Loek12334 »

Het was inderdaad het startrelais. Het knipperrelais heeft inderdaad 2 draden. Als ik deze rechtstreeks op de accu aansluit geeft het een constante pieptoon. Betekent dit dat die kapot is? Ook heb ik de draden die naar het knipperrelais gaan op elkaar aangesloten, als ik de quad dan zou starten en het knipperlicht aan zou zetten, zouden ze toch aan moeten gaan(zonder te knipperen dan) als voor de rest alles werkt? Het deed in ieder geval niks. De schakelaar op het stuur heb ik al bekeken en opnieuw in elkaar gezet, dus deze zou moeten werken.
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Relais adly atv 50

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi ik heb dit relais zie foto

21-10-15 22-58-50 0490.jpg
21-10-15 22-58-50 0490.jpg (430.65 KiB) 4274 keer bekeken

als de 2 draden aan elkaar zitten zouden ze constant moeten branden wel met contact aan :dance:
ja kunt een universele tussen zetten zo als ik gedaan heb voor origineel zou je even contact kunnen leggen met https://www.vancuijlenborg.com/ het zou ook kunnen dat je geen stroom op je schakelaar krijgt heb je de zekering al eens gecontroleerd?
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Gebruikersavatar
Loek12334
Geregistreerde gebruikers
Geregistreerde gebruikers
Berichten: 4
Lid geworden op: za okt 02, 2021 6:20 pm
Merk type quad: Egl madix 125cc

Re: Relais adly atv 50

Bericht door Loek12334 »

Heb wel 1 zekering gecontroleerd, maar weet niet of dit de zekering was voor knipperlicht. Waar zit de zekering van het knipperlicht omgeveer?
Gebruikersavatar
Dylan Keizer
Beheerders
Beheerders
Berichten: 879
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 10:03 pm
Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
Locatie: Amsterdam - Noord
Contacteer:

Re: Relais adly atv 50

Bericht door Dylan Keizer »

Hoi
normaalgesproken heb je maar 1 zekering als je de draden van het relais op elkaar aansluit en de knipperlichten aanstuurt met de schakelaar zouden ze moeten gaan branden als dat niet zo is is er een ander probleem denk een slecht contact of toch de stuurschakelaar die weigert
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt :text-lol:
Plaats reactie