dit weekend quad terug van de garage gaan halen was binnen voor een kleine revisie
heb mij ook nieuwe handvat verwarming gekocht en direct geplaatst
vandaag om 8u vertrokken voor een route die ik uitgestippeld had maar na 180km stotterde mijn quad even en iets verder opeens stil dan denk je allé reed niet snel en dan merk je geen spanning meer, na wat zoeken bleek een zekering kapot te zijn deze vervangen maar iets later sprong die weer stuk

spijtig genoeg had ik geen inbus sleutels bij voor mijn kappen te verwijderen dus de vriendin even gebeld voor mij komen te depanneren met de aanhanger
thuis aangekomen direct mijn kappen verwijderd nu bleek een kabel niet goed geisoleerd te zijn zijn en deze raakte mijn kader
nu heb ik mij eens goed kwaad gemaakt en mijn volledig electrische installatie in 2 gedeeld 1 gedeelte alles wat bij gezet is led verlichting, handvat verwarming,duim verwarming, extra lampen, GPS,en dit allemaal apart gezekerd en volledig met krimkous geisoleerd. het 2de gedeelte het originele zodat bij kortsluiting op bij geplaatste delen de quad nog blijft draaien voorheen was alles op 1 zekering direct achter het contact nu heb ik alles via een relais geschakeld zodat als ik contact afzet toch alles uit is