nu ik in de winter toch iets meer tijd heb

ben ik nog maar eens verder gegaan aan mijn achterbrug waar ik 18maand geleden eens aan begonnen was
omdat er toch nog meer krassen in zaten dan ik echt dacht ben ik maar volledig opnieuw begonnen met schuren eerst in de hoeken die er nog erg uitzagen met een korrel 180 dan de volledige brug met een 320 korrel en dan 600,800,1000,1200,1500,2000

en zelfs 2500 heb deze pas in een winkel gevonden en dacht nu ga ik tot het uiterste
hier dan wat foto's van het eind resultaat
hier was hij bijna klaar heb dan mijn polijstborstel eens gereingd, door een stalenborstel er tegen te houden en toen opnieuw pasta toegevoegd en door gepolijst tot hoogglans

met dit als eindresultaat gaat na nieuwjaar binnen voor te vercromen en zij polijsten hem hier en daar nog wel wat bij

en nog even een foto met een niet gepolijste brug die op mij wacht

voor zij die er ook aan denken om aan een achterbrug van een raptor 700 te beginnen begin met korrel 80 met machien en bouw zo op ik was met korrel 200 en de hand begonnen en na enkele uren toch maar met 80 en de hand begonnen omdat ik toen nog niet beter wist
alles bij elkaar denk ik nu rond de 100 uren werk er aan gehad te hebben en denk dat ik de 2de wel op de helft van de tijd ga klaar krijgen nu ik het nodige materiaal heb en ervaring