Mijn yamaha blaster viel uit toen ik aan het rijden was ik kreeg de kickstarter eerst niet naar beneden na een paar keer lukte het wel en starten hij weer normaal, de volgende dag ging ik weer rijden en hij viel weer uit ik kreeg weer de kickstarter niet naar beneden na een paar keer proberen wel maar nu is de compressie weg en start hij niet meer.
Kan iemand mij helpen.
Compressie weg yamaha blaster
- Bas claasse123
- Geregistreerde gebruikers
- Merk type quad: Yamaha blaster
- Dylan Keizer
- Beheerders
- Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
- Contacteer:
Re: Compressie weg yamaha blaster
Hoi controleer of de compressie echt weg is zet hem eens in de versnelling heb je nu wel weerstand?
het verhaal zo als je het verteld doet mij denken aan een warmloper waardoor nu de zuigerveren en of cilinder beschadigt zijn geraakt dit komt er dan op neer dat het blokje gereviseerd moet worden
het verhaal zo als je het verteld doet mij denken aan een warmloper waardoor nu de zuigerveren en of cilinder beschadigt zijn geraakt dit komt er dan op neer dat het blokje gereviseerd moet worden

Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt 

- Bas claasse123
Bedankt voor de hulpDylan Keizer schreef:Hoi controleer of de compressie echt weg is zet hem eens in de versnelling heb je nu wel weerstand?
- Bas claasse123
Ik heb hem in versnelling gezet en hij heeft weerstand maar minder als normaal.Dylan Keizer schreef:Hoi controleer of de compressie echt weg is zet hem eens in de versnelling heb je nu wel weerstand?
- Dylan Keizer
- Beheerders
- Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
- Contacteer:
Hoi Bas
Dan heb je waarschijnlijk zuiger en of cilinder schade denk aan een gebroken zuigerveer je zult moeten sleutelen om er achter te komen
Dan heb je waarschijnlijk zuiger en of cilinder schade denk aan een gebroken zuigerveer je zult moeten sleutelen om er achter te komen
Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt