Ik heb een kymco mxu 50 quad.
ik heb zo'n beetje alles opgezocht op google wat er te vinden is over de quad maar het is me nog niet duidelijk hoe je hem nou moet ontgrenzen ofzo,
standaard loopt hij 42 km/h ik heb er nu een andere uitlaat onder gezet met de standaard 80mm sproeier waardoor die eerst 65 ging maar bij de 25 km/h inhield waardoor die even niet sneller ging en daarna kwam die weer. Toen heb ik er een grotere sproeier op gezet een 85mm toen trok die prima op maar ging die niet harder als 50 km/h dat heb ik toen een tijdje zo gelaten maar vond het toch wel echt te langzaam. Toen hoorden ik van iemand dat je met een turbo kit uitlaat en een race cdi 65 loopt en prima optrekt dus ik heb een race cdi gekocht met als resultaat dat hij iets beter optrekt maar hij liep nog steeds 50. Toen heb ik die 80mm sproeier weer erin gezet en toen liep die gewoon nog hetzelfde als met de 85mm sproeier. Toen heb ik iemand gemaild en vroeg hoe hij hem sneller heeft laten lopen maar dat wou hij niet vertellen

Dus mijn vraag is weet iemand waar de begrenzer zit als die erop zit en of er nog iets anders is waardoor die ong 65 loopt en goed optrekt?
het liefst geen 70cc want dat word met net ff te duur het heeft me namelijk al geld genoeg gekost.