Ontsteking probleem
- Robert1977
- Nieuw geregistreerde gebruikers
- Merk type quad: Kinderquad 50 cc
Ontsteking probleem
Hallo , mijn zoontje heeft een 50cc quad , denk een Chinees ding maar goed hij liep als een trein en eigenlijk altijd meteen starten en goed lopen , ineens tijdens rijden valt hij uit , niet meer aan de gang te krijgen , vonkt ook niet meer , dacht laat ik meteen alles maar vervangen en vernieuwen dus nieuwe babelboom , bobine , stroomverdeler blokje , cdi , alles , …. Helaas nog geen vonk … onstekingspoel vervangen , ja ik heb vonk en hij start en slaat binnen 2 sec weer af , daarna lukt niet meer en kijk bougie na , weer geen vonk , nieuwe bougie ook niet , nu schijnt dus weer de onstekingspoel stuk te zijn , op een of andere manier Blaast hij zich heel snel op , soort tegenspanning lijkt het wel . Ik weet het nu niet meer kan wel nieuwe spoel weer bestellen maar als hij weer maar 2 sec loopt en weer stuk gaat word duur grapje , dus mijn vraag aan jullie , hebben jullie een idee ? Alles is welkom ik weet het niet meer
- Dylan Keizer
- Beheerders
- Merk type quad: CPI XT50R en Adly Rocky
- Contacteer:
Re: Ontsteking probleem
Hoi misschien een idee om de stuurschakelaars na te kijken en het contactslot lijkt mij gek dat het ontsteking spoel zo snel stuk gaat 

Pk's is hoe hard je de muur raakt koppel is hoever je de muur met je meeneemt